کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316331 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اهدای جامع‌ترین نرم‌افزار همراه قرآنی به خریداران رایتل در نمایشگاه قرآن

رایتل در طول برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن به خریداران سیم‌کارت‌های خود جامع‌ترین نرم‌افزار قرآنی ویژه تلفن همراه با نام “رایاایمان” را هدیه می‌دهد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از رایتل، بازدید کنندگان بیست و یکمین نمایشگاه بین اللملی قرآن کریم با خرید سیم‌کارت‌های رایتل در طول برگزاری نمایشگاه علاوه بر هدایای آغازین این سیم‌کارت‌ها، کاملترین نرم افزار همراه قرآنی را نیز هدیه می‌گیرید.


از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به قرائت قرآن کریم با صدای قاریان بین‌المللی، تمرین قرائت قرآن و ۱۱۰ نوع ترجمه به فارسی و سایر زبان‌ها اشاره کرد. همچنین در طول برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن، رایتل به پنج نفر از بازدید کنندگان به قید قرعه سیم کارت دائمی اهدا می‌کند. بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ۱۴ تیرماه لغایت ۱۴ مردادماه به میزبانی مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است بر اساس اعلام قبلی رایتل، این اپراتور همچنین به کلیه مشترکان خود از افطار تا سحر در طول ماه مبارک رمضان، مکالمه و پیامک درون شبکه و یک گیابایت اینترنت هدیه می‌دهد.
رایتل اولین اپراتور نسل سوم تلفن همراه ایران در کنار خدمات پایه همچون پیام کوتاه و پیام صوتی، با استفاده از فناوری نسل سوم موبایل، گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را نیز فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می‌توان به تماس تصویری، سرویس‌های چند رسانه‌ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15830 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/04/24 تعداد مشاهده: 1229
سافت گذر